FORTEL 2023
Debata o przyszłości sieci POPC, oraz FERC/KPO – prezentacja i panel dyskusyjny.
Prowadzący:
Tadeusz Marczewski, Astral Media
Paneliści:
Marcin Łukasiewicz, Ministerstwo Cyfryzacji
Eliza Pogorzelska, Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Łukasz Bazański, iTB Legal
Łukasz Hetman, ASTA-NET
Łukasz Pałucki, Hrubieszowska Telewizja Kablowa
Debata polityczna o przyszłości branży telekomunikacyjnej.
Czy obozy polityczne ścierające się w kampanii wyborczej widzą problemy polskiej przedsiębiorczości. Porozmawialiśmy o tym w przeddzień wyborów.
Prowadzący:
Marek Krzciuk, TV TOYA
Paneliści:
Witold Kołodziejski, Prawo i Sprawiedliwość
Cezary Grabarczyk, Platforma Obywatelska
FORTEL 2022
Bezpieczeństwo urządzeń telekomunikacyjnych w świetle ostatnich wydarzeń na Ukrainie. Zmiany w Internecie po wybuchu wojny.
Tymoteusz Biłyk, Prezes Zarządu KORBANK SA,
zaprezentował szerszą perspektywe tego, na jakie urządzenia się decydujemy, z jakich pozyskujemy je źródeł i jak nimi zarządzamy ma niewątpliwy wpływ na naszą wiarygodność, zaufanie odbiorców jak również właściwe funkcjonowanie naszej infrastruktury. Przesyłanie i odbiór danych, ich bezpieczna i stabilna dystrybucja to jedno. Dostarczanie usług naszym Klientom wiąże się również z gwarancjami, jakie zapewniamy jako operatorzy.
Konkurencja czy współpraca - nadawcy, operatorzy, telekomy - miejsce operatorów lokalnych, dużych telekomów oraz nadawców na rynku usług elektronicznych.
Panel dyskusyjny, prowadzony przez
Krzysztofa Kacprowicza, Prezesa Zarządu Mediakom.
Krzysztofa Kacprowicza, Prezesa Zarządu Mediakom.
Podczas prelekcji padły odpowiedzi na pytania:
Jak zareagowali nadawcy i operatorzy i jak zmieniło się status quo?
Kto postawił na współpracę, kto płynie z prądem, a kto obrał nowe kierunki?
Usługi Telekomunikacyjne w świetle orzeczeń UOKiK.
Adwokat Anna Gąsecka
podzieliła się własnymi doświadczeniami z branży telekomunikacyjnej.
podzieliła się własnymi doświadczeniami z branży telekomunikacyjnej.
Podczas prelekcji odpowiedziała na pytania:
Jakich zapisów unikać w umowach?
Jak bezpiecznie reklamować swoje usługi?
Jakich działań się wystrzegać?
Przetrwać czy zarabiać? – czyli jak podnieść rentowność sieci. Praktyczne i skuteczne metody reklamy, która buduje wartość marki i generuje sprzedaż.
Marcin Sławek, trener sprzedaży i właściciel agencji reklamowej,
przedstawił operatorom różnicę pomiędzy skuteczną reklamą, a skuteczną sprzedażą. Już w 2017 roku mali i średni operatorzy telekomunikacyjni skutecznie sięgnęli po narzędzia reklamy internetowej, w mniejszym
lub większym stopniu wykorzystując dobrodziejstwa mediów społecznościowych. Jedni odnaleźli się w cyfrowym świecie reklamy,
inni, pomimo starań i stosowania właściwych praktyk, nie zauważyli znaczących rezultatów.
przedstawił operatorom różnicę pomiędzy skuteczną reklamą, a skuteczną sprzedażą. Już w 2017 roku mali i średni operatorzy telekomunikacyjni skutecznie sięgnęli po narzędzia reklamy internetowej, w mniejszym
lub większym stopniu wykorzystując dobrodziejstwa mediów społecznościowych. Jedni odnaleźli się w cyfrowym świecie reklamy,
inni, pomimo starań i stosowania właściwych praktyk, nie zauważyli znaczących rezultatów.
Innowacyjne metody budowania sieci telekomunikacyjnych. Budowa sieci POPC dla HTK.
Łukasz Pałucki, Współwłaściciel i Członek Zarządu ONSET
podzielił się własnymi doświadczeniami przy budowie sieci,
w trudnych i wymagających warunkach geografii
i przepisów wsi i małych miejscowości.
podzielił się własnymi doświadczeniami przy budowie sieci,
w trudnych i wymagających warunkach geografii
i przepisów wsi i małych miejscowości.
Podczas prelekcji odpowiedział na pytania:
Co daje operatorowi ustawa o Regionalnych Sieciach Szerokopasmowych?
Jak radzić sobie z protestami przy budowie sieci?
Jak prowadzić konsultacje społeczne w XXI wieku na terenach wiejskich?
Wręczenie tytułu Gminy Inwestycji Telekomunikacyjnych (GIT).
Na ubiegłorocznym Fortelu przyznaliśmy tytuły Gminy Inwestycji Telekomunikacyjnych (GIT) dwóm z nich: wiejskiej Hrubieszów
i Trzeszczany w uznaniu wkładu w pomoc i wsparcie dla budowy lokalnej sieci szerokopasmowej w powiecie hrubieszowskim. Ten sukces operatora Hrubieszowskiej Telewizji Kablowej i firmy Onset to istotne osiągnięcie
i przykład możliwości realnego wkładu małych i średnich operatorów
w przyspieszenie realizacji programu POPC.
i Trzeszczany w uznaniu wkładu w pomoc i wsparcie dla budowy lokalnej sieci szerokopasmowej w powiecie hrubieszowskim. Ten sukces operatora Hrubieszowskiej Telewizji Kablowej i firmy Onset to istotne osiągnięcie
i przykład możliwości realnego wkładu małych i średnich operatorów
w przyspieszenie realizacji programu POPC.